MyFeed Personalized Content
about us

O nas

Posebej zasnovano za dojenčke.

about-us

Kdo je bil Henri Nestlé?

Zares je obstajal: Heinrich Nestlé se je rodil leta 1814 v Frankfurtu na Majni, opravil pripravništvo kot farmacevt in se preselil v Švico, da bi začel izjemno kariero. Leta 1867 je izumil svojo »formulo za dojenčke« in uspel kot podjetnik. Nato se je poimenoval Henri Nestlé in postal pionir v prehrambeni industriji. Njegova hrana za dojenčke je rešila mnoge dojenčke, ki se niso mogli dojiti in niso mogli prenašati nobenega drugega nadomestka za mleko.
 

Visoka smrtnost otrok – problem, ki ga dolgo časa ni bilo mogoče rešiti

Do konca 19. stoletja so bili otroci odvisni od materinega mleka. Ko mati ni mogla dojiti in si družina ni mogla privoščiti varuške, so dojenčke pogosto hranili z ovseno kašo. To je povzročilo hude težave s črevesjem in številni dojenčki tega niso preživeli. Takrat je v Evropi v prvem letu življenja umrl vsak peti otrok. Tudi Henri Nestlé je šel skozi to – pet od njegovih 13 bratov in sester je umrlo v otroštvu. To pojasnjuje njegovo posebno zanimanje za to raziskovalno področje.

Visoka smrtnost otrok – problem, ki ga dolgo časa ni bilo mogoče rešiti

Do konca 19. stoletja so bili otroci odvisni od materinega mleka. Ko mati ni mogla dojiti in si družina ni mogla privoščiti varuške, so dojenčke pogosto hranili z ovseno kašo. To je povzročilo hude težave s črevesjem in številni dojenčki tega niso preživeli. Takrat je v Evropi v prvem letu življenja umrl vsak peti otrok. Tudi Henri Nestlé je šel skozi to – pet od njegovih 13 bratov in sester je umrlo v otroštvu. To pojasnjuje njegovo posebno zanimanje za to raziskovalno področje.
Samo intenzivne raziskave vodijo do pomembnega odkritja.

Izboljšanje higienskih razmer in zmanjšanje nalezljivih bolezni je povečalo možnost preživetja otrok, vendar je bil pomemben napredek dosežen šele, ko so se znanstveniki osredotočili na problem prehrane dojenčkov, na primer v Franciji prek Medicinske akademije.
K temu napredku je prispeval tudi Henri Nestlé, ki je bil takrat farmacevt. Imel je idejo, da bi proizvedel hranljivo moko, ki bi jo lahko uporabili za hranjenje v vseh primerih, ko mati nima mleka. Leta 1867 so bile njegove znanstvene raziskave končno uspešne in formula za dojenčke Nestlé je hitro prepričala zdravnike in matere – najprej v Evropi, nato pa še po vsem svetu.
Henri Nestlé je nadaljeval svoje raziskovalno delo in priznani organi so redno preizkušali njegove izdelke. Na razstavi Universal Exhibition leta 1871 je Nestléjeva formula za dojenčke prejela prvo zlato medaljo za zasluge pri zmanjševanju umrljivosti dojenčkov. Glavni cilj je bil dosežen: hranjenje dojenčkov je bilo od tedaj bolj varno.

Zasebno življenje Henrija Nestléja

Aktivni znanstvenik Henri Nestlé je dolgo ostal neporočen. Šele leta 1860, ko je bil star že 46 let, se je med obiskom v svojem rojstnem kraju poročil s Clementine Therese Ehemant, gospo iz Frankfurta. Po njunem prihodu v mesto Vevey se je tudi ona preimenovala v Nestlé. Na žalost je par ostal brez otrok, kasneje pa sta posvojila siroto: Emmo Seiler, ki se je kasneje preimenovala v Emma Nestlé.
Nestlé se je upokojil pri 60 letih. Skupaj z ženo sta se preselila v hišo v Glion-sur-Montreux, zdaj znano kot »Nestle«.
Henri Nestlé-Ehmant je umrl 7. julija 1890 v starosti 76 let.

Inovacije na podlagi zanesljivih podatkov

Še en pomemben korak pri preprečevanju alergij je bil narejen leta 1987. Nestlé je bilo prvo podjetje na svetu, ki je proizvajalo hipoalergeno mleko za dojenčke. Od takrat se je ta linija izdelkov nenehno širila in razvijala. Zadnji korak je bil narejen leta 2005, in sicer s posebnim zaščitnim kompleksom Nestlé NAN H.A. To je predstavljalo velik prispevek k zmanjšanju tveganja za alergije pri otrocih.

Leta 1934 je Nestlé na trgu prvič predstavil nakisano hrano za dojenčke. Metoda nakisanja je zmanjšala število bakterij v mleku. To je bilo ključno za preživetje dojenčkov v poletnih mesecih, saj mleka ni bilo mogoče shranjevati v hladnem okolju. V petdesetih letih prejšnjega stoletja je sledila še ena revolucija na področju prehrane za dojenčke. Do tega časa je bila sestava materinega mleka že natančno znana. To znanje je bilo uporabljeno za proizvodnjo hrane za dojenčke na osnovi sestave materinega mleka.
Ustanovitelju podjetja je bilo kljub vsem pozitivnim dosežkom, ki so jih prinesle znanstvene raziskave in novosti na področju hrane za dojenčke, vedno jasno: »V prvih mesecih bo materino mleko vedno najbolj naravna oblika hranjenja dojenčka in vsaka mati, ki to zmore, naj svojega otroka raje doji.« (Henri Nestlé, 1869)

Raziskave so za Nestlé še posebej pomembne.

Vidni dokaz za to je raziskovalni center Nestlé v Lausanni v Švici, kjer dela več kot 600 zaposlenih. Z raziskavami se ne izboljšujejo le obstoječi izdelki in razvijajo novi, temveč se izvajajo tudi intenzivne temeljne raziskave. Na področju prehrane dojenčkov si naši raziskovalci zastavljajo na primer naslednja vprašanja:

  • Kako potekata prebava in presnova pri dojenčkih?
  • Kaj so vzroki za alergije?
  • Kakšne prehranske potrebe imajo otroci glede na starost, bolezni in tveganje za alergije?
  • Katere nove izdelke je mogoče razviti za preprečevanje in zdravljenje?
  • Kako je mogoče izboljšati obstoječe izdelke?
  • Katere surovine in proizvodne metode najbolje izpolnjujejo visoke zahteve glede kakovosti in varnosti?

Dejavnosti raziskovalnega centra v Lozani podpira globalna mreža 14 centrov za razvoj izdelkov Nestlé, ki se nahajajo na petih celinah. To zagotavlja, da se pri sprejemanju pomembnih odločitev upoštevajo ugotovitve z vsega sveta. Naši mednarodni sodelavci so še posebej ponosni na eno stvar: sodelovanje pri plemeniti nalogi zagotavljanja otrokom najboljšega možnega začetka življenja.
 

Vse se je začelo z mlekom, ki se imenuje prafarine-lacte-nestle

1814–1860: Od pomočnika farmacevta do pionirja v industriji

Henri Nestlé, ustanovitelj istoimenske skupine, se je rodil 10. avgusta 1814 v Frankfurtu. Bil je enajsti od 14 otrok (7 fantov in 7 deklic), od katerih jih je le nekaj preživelo otroštvo. Bil je edini od fantov, ki se je poročil.

Te ponavljajoče se tragedije, ki so za tiste čase bile zelo pogoste, in zgled očeta, podjetnika, ki se je zavedal napredka sveta, so ga močno zaznamovali.
Henri Nestlé je po pripravništvu v lekarni v Frankfurtu leta 1833 pridobil nova znanja iz kemije, botanike in latinščine. Leta 1839 je v Lozani opravil sprejemni izpit za »farmacevta« in se še istega leta odločil, da se za stalno preseli v Vevey.

Henri Nestlé je več kot 20 let posvečal svojo izumiteljsko energijo in ustvarjalni talent trženju izdelkov, potrebnih za nov »moderni« način življenja: mineralne vode, plin za razsvetljavo mest in drugo.
Kljub številnim finančnim težavam se je Henriju Nestléju vedno uspelo spopasti z izzivi. Njegova osebna zgodovina (številni bratje, ki so umrli, preden so postali odrasli) ga je še posebej opozorila na dobro počutje majhnih otrok.

Pozitiven vpliv je imela tudi njegova žena Clémentine, ki ga je podpirala in se vključila v njegove poklicne dejavnosti. Ker nista mogla imeti otrok, sta posvojila deklico siroto, ki ji je bilo ime Emma.

1860–1890: Henri Nestlé ustvari prvo hrano za dojenčke

V šestdesetih in sedemdesetih letih 19. stoletja je bila proizvodnja hrane še vedno domena podeželskih gospodinjstev. Pogoji za industrializacijo tega sektorja so se nenehno izpopolnjevali in z rastjo mest se je gradila prometna infrastruktura in povečala kupna moč.

Čeprav je bila priznana prednost dojenja, je bilo včasih potrebno umetno hranjenje. Matere so se tako znašle pred dilemo: dojenček je želel jesti, a zaradi težko prebavljive narave živalskega mleka in nepoznavanja potrebnih higienskih pogojev je bila ta hrana nevarna za dojenčke (številke umrljivosti otrok so dosegale 15–20 % v prvem letu)!

V tem obdobju so bili narejeni različni poskusi proizvodnje hrane za dojenčke. Po več testiranjih je Henri Nestlé ustvaril prvo formulo za dojenčke, ki je preizkušal novo smer v prehrani, vse do tistega dne leta 1867, ko je njegova formula za dojenčke uspela rešiti le nekaj mesecev starega dojenčka, ki je bil na robu smrti: »mali Wanner«.

Od takrat so njegovo formulo za dojenčke testirali in odobrili številni zdravniki in babice ter je postala priznana kot popoln izdelek, lahko prebavljiv in dobrega okusa. To je pomenilo začetek uspeha človeka, ki je začel z veliko mero potrpljenja. Inovativnost, vztrajnost in raziskave za zagotavljanje največje ravni varnosti bodo vedno ostale temeljne vrednote znamke Nestlé.

V tem trenutku je Henri Nestlé, ki je bil star 50 let, hitro postajal industrialec in bil soočen z novimi izzivi. Leta 1875, v starosti 61 let, je prodal svoje podjetje, da bi ustvaril novo podjetje »Farine Lactée Henri Nestlé«, gonilo za to pa je bilo, tako takrat kot danes, stalno in nenehno prizadevanje za upoštevanje potreb staršev.

1880–1918: Rojstvo podjetja Nestlé

Novo podjetje NESTLÉ je nemudoma začelo izboljševati kakovost svoje formule za dojenčke. Svetovanje kmetom, spremljanje prehrane krav molznic... Podjetje NESTLÉ je že od konca 19. stoletja ohranjalo optimalne standarde kakovosti, ki so osnova uspeha podjetja. Iste tehnike so kasneje uporabili v novih državah, kjer so postopoma nastajale tovarne podjetja.

Prve tovarne zunaj Švice so bile ustanovljene na Norveškem, nato v ZDA leta 1900, v Veliki Britaniji leta 1901, sledili sta Nemčija in Španija.
 

1918–1945: med obema svetovnima vojnama

Po težkih letih prve svetovne vojne, ko so morale tovarne pogosto ustaviti proizvodnjo, da bi svoje mleko podarile prebivalcem velikih mest, je NESTLÉ začel pridobivati nove stranke, predvsem po zaslugi svojih inovativnih in kreativnih oglaševalskih kampanj, pri katerih so sodelovali najboljši oblikovalci takratnega časa.

Leta 1934 je podjetje NESTLÉ predstavilo Pelargon, prvo formulo za dojenčke, ki je ponudila rešitev za pogost problem prehajanja črevesne vsebine pri dojenčkih. Pod istim imenom, a z nenehnim razvijanjem svoje formule, je Pelargon ostal neposredna rešitev za manjše težave prehajanja. To je najstarejši izdelek v trenutni ponudbi mleka za dojenčke podjetja NESTLÉ.

1945–1962: Obdobje, ko se je rodilo veliko otrok

Po šoku druge svetovne vojne je podjetje NESTLÉ aktivno podpiralo povojno povečanje rodnosti.
V mestu La Tour-de-Peilz blizu Veveyja so zgradili nove laboratorije. To je podjetju omogočilo napredek in diverzifikacijo raziskovalne in razvojne dejavnosti, ki je bila osnova prihodnjih inovacij.
Mlečna formula za dojenčke je bila v teh letih s povečano rodnostjo vse bolj uspešna.
 

Ustvarjanje ponudbe Nestlé prehrane za dojenčke

Ustrezen odgovor na vsaki stopnji diverzifikacije hrane. Od šestdesetih in sedemdesetih let prejšnjega stoletja so ženske sprejele življenjski slog, ki je popolnoma drugačen od tistega prejšnjih generacij. Inovacije, ki jih je predlagalo podjetje Nestlé, natančno ustrezajo tem novim pričakovanjem mater. Zahvaljujoč intenzivnim raziskavam, ki jih izvaja Nestlé, te inovacije zdaj popolnoma ustrezajo fiziološkim in prehranskim potrebam dojenčkov.

Začetni koncept Henrija Nestléja, »formula za dojenčke«, je vse bolj vključeval celotno ponudbo hrane za dojenčke. Kot nasledniki pionirjev, ki so ustanovili blagovno znamko, si strokovnjaki za prehrano Nestlé prizadevajo dojenčkom zagotoviti hrano, ki spodbuja njihove brbončice in jim daje »močan zagon v življenju«, pri čemer jih obravnavajo kot posameznike z lastnimi pravicami!
 

Pojav in razvoj ponudbe Nestlé prehrane za dojenčke

Šestdeseta/sedemdeseta leta prejšnjega stoletja

Potrošnja hrane za dojenčke je v teh letih eksponentno narasla (z 2200 ton leta 1962 na 34.000 ton leta 1973). Nestlé se je za uvedbo svoje linije izdelkov »PTIPO« opiral na takratne najnovejše dosežke v prehrani in izvedel obsežno raziskavo med materami. Leta 1974 je bila na trg lansirana široka paleta 52 zelenjavnih juh in receptov, prigrizkov, sladic in pijač. Te izdelki so razveseljevali dojenčke v sedemdesetih, ki so nato tudi sami postali starši.

V tem obdobju se je rodil nov junak: mali medvedek Nestlé. Kot topla in prijazna maskota je ta medvedji mladič postal simbol vseh izdelkov Nestlé Baby Foods. Ko se je pojavil na izdelkih, v reklamah in trgovinah, je kmalu postal vsakodnevni spremljevalec na milijone dojenčkov.
 

Osemdeseta leta prejšnjega stoletja

V osemdesetih letih prejšnjega stoletja je bilo poznavanje prehrane otrok tema, ki je v javnosti vzbudila ogromno zanimanja.

Podjetje Nestlé je že imelo široko paleto dehidriranih kosmičev za zajtrk, leta 1984 pa je podjetje našlo rešitev za težavo, ki so jo matere s starejšimi dojenčki že dolgo časa imele: NESTLÉ BABICAO, zajtrk, ki je enostaven za pripravo, z okusom čokolade in vsebuje žitarice.

Čeprav se znamenito gnezdo podjetja Nestlé skozi leta ni veliko spremenilo, je slogan podjetja vedno sledil modi časa. Prvič se je pojavil leta 1984. »Pri Nestléju je predsednik dojenček«, je ostal v spominu predvsem zaradi humorja; otroka je postavila v središče pozornosti, hkrati pa obujala korporativni svet, temo, ki je bila v osemdesetih letih prejšnjega stoletja zelo pomembna.

Postaviti dojenčke na prvo mesto pomeni tudi znati odgovoriti na vprašanja mater. 15. aprila 1985 je podjetje Nestlé uvedlo storitev brezplačne telefonske linije. Prvič v Franciji se je zgodilo, da je nutricionist neposredno odgovarjal na vprašanja mater. Vsak dan od 9. ure zjutraj do 19. ure so imeli na voljo kot kompetentno osebo strokovnjaka za pogovor, ki je vedel vse o potrebah dojenčka, pričakovanjih mamic in izdelkih Nestlé.
 

Devetdeseta leta prejšnjega stoletja

Da bi staršem pomagal pri potovanju na počitnice, je Nestlé odprl svojih prvih 7 postaj Nestlé ob francoskih cestah. To so bili namenski prostori, stran od gneče, kjer je bila zastonj hrana za dojenčke in kjer so starši lahko v miru zamenjali plenice.

Ženske so začele delati v vse večjem številu (79 %) in potrebovale so instantno otroško hrano, praktično za uporabo in s prehransko kakovostjo, posebej prilagojeno njihovim dojenčkom. Nestlé jim je s svojo inovacijo ponudil tekoče juhe in majhne žitne ploščice z mlekom.

Od devetdesetih let prejšnjega stoletja so ponudbo dopolnjevali z različnimi ključnimi novimi izdelki. Pojavile so se prve plastične skodelice, ki ločujejo dve različni plasti hrane (P'TIT DUO leta 1995) in prva popolna ponudba P'TIT MENU v dveh predelkih za starejše dojenčke (1998), kar je poudarilo pomen, ki ga Nestlé pripisuje stimulaciji brbončic, in sicer v okviru izobraževanja o hrani.
 

2000. leta

Nestlé je v okviru svetovanja staršem uvedel program »Prebujanje in prehrana«. Ta program je sledil otrokovemu napredku korak za korakom, od prvih poskusov (pri 6 mesecih) do odkrivanja izrazitejših okusov (do 3. leta). Program je bil objavljen na posebni spletni strani.

Vzporedno s tem programom je Nestlé natisnil glavne informacije o hranilni vrednosti neposredno na embalažo izdelkov: na primer, majhne ikone kažejo, da bo v 2. stopnji, od starosti 6 mesecev dalje, uporabljen sadni pire Nestlé, v 100 % sestavljen sadja oz. Nestlé zelenjavni pire brez dodane soli.

V zgodnjih 2000-ih je Nestlé prinesel vrsto inovacij, ki združujejo praktičnost, prehranske potrebe in otroško veselje pri odkrivanju novih okusov, kar je sedaj bolj pomembno kot kdaj koli prej.
Leta 2001 je Nestlé lansiral svoje mlečne sladice, zasnovane posebej za potrebe dojenčkov, ki jih danes lahko najdete pod imenom Yogolino.

Leta 2008 je Nestlé dopolnil ponudbo malih obrokov in lansiral NaturNes®, ponudbo sadnih, zelenjavnih in žitnih pirejev 100 % naravnega izvora. Ta paleta izdelkov je bila pripravljena z uporabo edinstvene in nežne metode kuhanja na pari, pri kateri se vsaka skupina sestavin kuha posebej za dokazano ohranitev hranilnih elementov in arom.
 

Od ideje do palete 

Ustvariti nov izdelek ni enostavno. Od prve ideje do končnega izdelka, zapakiranega v trgovini, je dolga pot.

 

Kako nastane nov izdelek

Predpostavimo, da bi bila najnovejša inovacija iz Nestléjeve ponudbe izdelkov za diverzifikacijo hrane zelenjavni pire »Pastern with potatoes«. Sliši se okusno in preprosto, a pot od ideje do končnega pakiranega izdelka je precej dolga.


Veliko novih idej

Podjetje Nestlé preko komunikacijskih kanalov s starši prejema veliko idej in predlogov za nove recepte. Drugi vir navdiha so rezultati nedavnih raziskav – tako kot v primeru pastinaka. Nutricionisti so odkrili, da je pastinak zelo dober, ko začnete dojenčka hraniti s trdno hrano. Njegov rahlo sladek okus olajša prehod z mleka na trdno hrano. Pastinak je tudi bogat s hranili in ga otroci še posebej dobro prenašajo, saj je dobra alternativa korenju.

Idejo za nov izdelek najprej skrbno preverijo strokovnjaki. Nutricionisti, pediatri, kmetijski strokovnjaki in razvijalci izdelkov se sestajajo, načrtujejo in do potankosti testirajo, ali je zelenjavni pire »Pastern with potatoes« izvedljiv. Treba je odgovoriti na številna vprašanja: Kako dojenčka optimalno oskrbeti s potrebnimi vitamini in minerali? Kateri recept je najbolj okusen za dojenčka? Za katero starost otrok je namenjen? Čeprav je na vsa ta in številna druga vprašanja veliko pozitivnih odgovorov, to ne pomeni, da lahko proizvodnja steče nemudoma.


Visoki standardi, ki jih je treba doseči

Vedno je potreben organizacijski napor, da se novo recepturo pripelje do končne embalaže, saj takšen projekt ne vključuje le ene embalaže, temveč številne embalaže. Zagotoviti je treba, da je na voljo dovolj velika količina pastinaka zahtevane kakovosti. Sodelovanje je mogoče samo s kmetijami, ki izpolnjujejo zelo visoke zahteve podjetja Nestlé na področju kakovosti

Zagotavljanje kakovosti se nadaljuje s proizvodnjo v tovarni. Izbrati je treba najboljši način priprave, ki ohranja naravne hranilne elemente, kot je rahlo kuhanje v pari. Na vsakem koraku je treba zagotoviti skrben nadzor, dokler se ne dobi končni zelenjavni pire. Zagotoviti je treba, da je posoda, v kateri se pripravlja izdelek, izdelana iz najbolj kakovostnega materiala. Vsi ti koraki so nujni, da se zagotovi, da v posodi za kuhanje končajo le najkakovostnejše surovine.


Prednost imajo nujne potrebe, specifične za vaše otroke

Preden se vsak dan proizvede več sto kosov, se izdela »kuhinjski vzorec«, vključno z embalažo. Nov zelenjavni pire »Pastern with potatoes« je izdelan ročno po recepturi, ki so jo razvili strokovnjaki.

Rezultat nato skrbno preizkusijo mamice in dojenčki: ali je malčkom res všeč okus? Je konsistenca pravilna, ne pregosta in ne premehka? Ali hranjenje poteka na enostaven način? Je videti privlačno? Zahteve in želje mamic – in seveda dojenčkov – je za podjetje Nestlé prioriteta.

Predlogi mater za izboljšanje izdelka se uporabljajo za nadaljnji razvoj izdelka. Šele takrat je receptura dokončno potrjena in proizvodnja se začne. Zagotavljanje kakovosti se vsekakor ne ustavi na tej točki. Vse, kar pride v tovarno in zapusti tovarno, se dnevno analizira, izdelki pa se nenehno testirajo, da se zagotovi Nestléjeva vrhunska kakovost. Zagotavljanje kakovosti vključuje tudi stalno izmenjavo izkušenj z materami in otroki. Le tako lahko zagotovimo trajno izboljšanje izdelkov.

Preden prvi pastinakov in krompirjev pire prispe na prodajne police, so o novosti seznanjeni pediatri in trgovci. To materam omogoča strokovno svetovanje, da lahko za svojega dojenčka izberejo primerne zelenjavne obroke.
 

V tesnem sodelovanju s strokovnjaki

Optimalni recept: Razvoj izdelka ni bil enostaven in nihče ga ne more narediti sam. Zato naši strokovnjaki sodelujejo z raziskovalci, nutricionisti in zdravniki.
 

Specializacija za potrebe dojenčkov

 Lahko ste prepričani, da so naši izdelki vedno v koraku z najnovejšimi znanstvenimi odkritji, saj so znanstvene raziskave vedno bile temelj podjetja Nestlé. Poleg pooblaščenih nutricionistov to delo opravljajo predvsem pediatri. Njihovo znanje je bistvenega pomena za intenzivno temeljno raziskovanje.

Eno od področij raziskav je na primer prebava in metabolizem dojenčkov in majhnih otrok. Zanimajo nas tudi vzroki alergij. Na kratko: določiti moramo prehranske potrebe malčkov glede na njihovo starost, bolezni ali tveganje za alergije. Raziskujemo tudi skrivnosti materinega mleka: kaj ga dela tako posebnega in kaj lahko smiselno uporabimo, kar vemo o njegovi sestavi?
Enako velja za nego kože: kakšne posebne potrebe imajo malčki, na primer po preprečevanju pleničnega izpuščaja? Kaj zmanjša ali ublaži draženje kože? Katere tradicionalne ali na novo odkrite učinkovine lahko uporabimo za naravno nego dojenčka, ki ga ta lahko optimalno prenaša?

Pridobljeno znanje uporabljamo na naraven način: v skladu s tem znanjem izboljšujemo obstoječe izdelke in razvijamo nove izdelke. V vseh primerih ostaja osrednje vprašanje: katere surovine in proizvodne metode bodo najbolje izpolnile stroge zahteve glede kakovosti in varnosti?

To delo se ne izvaja le v raziskovalnem centru v Lozani. Podpira ga tudi globalna mreža centrov za razvoj izdelkov Nestlé na petih celinah. To pomeni, da so raziskovalne študije z vsega sveta vključene v raziskovalni proces in naši izdelki se ponašajo s tako dobrimi rezultati.

Ne glede na to, na kateri celini dela naše osebje ali katere naloge opravljajo v tem procesu, je samo ena stvar, na katero smo vsi posebej ponosni: skupaj delamo za plemenit cilj, da otrokom zagotovimo najboljši možen začetek življenja.

Mame so prave strokovnjakinje

Od mater se učimo: Mame so prave strokovnjakinje. Zelo dobro poznajo potrebe svojih otrok in prepoznajo, kaj jim je všeč. Prisluhnili smo jim.

 

Njihova mnenja so najpomembnejša

Mame so najboljše strokovnjakinje za svoje otroke. Pri podjetju Nestlé smo njihovo mnenje vedno vključili v razvoj naše otroške hrane. Želje in zahteve približno 2000 mamic smo tako zbrali v obsežno raziskavo. Testirano je vse: od vsake sestavine izdelka, do okusa in etikete.

Znanstvene raziskave so potrdile, kaj mame najbolj cenijo: naravno in čisto.

Poleg tega nenehno izvajamo testiranja izdelkov s pomočjo mamic iz bližine naših lokacij, ponekod jih organiziramo celo tedensko. Vsak nov izdelek Nestlé se preizkusi z njihovo pomočjo. Rezultate ocenjujemo, o njih razpravljamo in jih uporabimo za nadaljnje izboljšave naših izdelkov.
 

Splošna varnost

Samo tisto, kar je najboljše za vaše malčke: to preprosto načelo velja za nakup surovin. Kakovostno in dobro zrelo sadje in zelenjava, mleko in meso iz pooblaščenih kmetij – to je tisto, zaradi česar je naš izdelek tako dober.

Pri podjetju Nestlé postavljamo nove svetovne standarde kakovosti. Varnost hrane, ki ne vsebuje škodljivih elementov, je ključnega pomena, zlasti pri otroški hrani. Naš cilj kakovosti je enostavno opisati: želimo izdelovati zdrave, visokokakovostne izdelke za varno hranjenje vašega dojenčka.

 

Nadzorovana kakovost na vsakem koraku

Posebne kakovosti ni mogoče zagotoviti zgolj s skrbno proizvodnjo. Res je, da je potreben koncept, v katerem se upošteva in optimizira vsak korak v proizvodnem procesu. Pomemben pa je tudi izbor surovin.

Zato se naš sistem kakovosti začne že v prvih fazah. Nadzor se začne z izbiro neonesnaženih pašnikov in kmetij in konča šele s končnim proizvodom, pakiranim in pripravljenim za odpremo. Le tako je možno pridobiti kakovost, ki daleč presega zahteve evropskih predpisov na področju prehrane. Omogoča nam, da staršem in dojenčkom ponudimo celotno ponudbo, med katero lahko izbirajo in na katero se lahko popolnoma zanesejo.

Pridružite se klubu Nestlé Baby Club

MVP Logo
  • campaigns-nestle-baby

    PRESENEČENJA

    Bodite na tekočem z novicami in uživajte v presenečenjih, ki so pripravljena za vas.

  • pregnancy-tools-baby

    UPORABNA ORODJA

    Bodite na tekočem z vsem, kar morate storiti, z uporabo naših uporabnih aplikacij.

  • experts-advice-for-baby-care

    NASVET STROKOVNJAKOV

    Na vsaki stopnji imate na voljo članke in mnenja strokovnjakov.

  • feeding-guidance

    PREHRANA ZA DOJENČKE

    Izvedite vse o dojenčkovi prehrani v prvih 1000 dneh življenja.

Search icon

Še vedno niste našli, kar iščete?